Malam Sabtu tu mmg tak dapat dilupakan...we all kena dikapankan. Ramai yang tak mahu dikapankan atas alasan lemah semangat la tapi nak tak nak kena jugak. Kenapa kena kapan....well untuk kiter menguji tahap spiritual kiter la.
“Every moment of your life is infinitely creative and the universe is endlessly bountiful. Just put forth a clear enough request, and everything your heart desires must come to you.”
Nuffnang Ad
Wednesday, 11 February 2009
Pengalaman Dikapankan
ABC 99 Building Character
Last weekend, me for the first time pergi kursus dengan leave my kids all along with Daddy Jack. We when to PD by bus..hmmm dah lama giler tak naik bas nie. We left the office at 5 pm so we reached PD somewhere nak dekat Maghrib jugaklah. Bila sampai tu mula rasa semacam aje..I miss my sons already. So, here we are at Selesa Beach Resort..kalau sesiapa yang biasa ngan PD nie dulunya dikenali sebahagi Regency Hotel. Totally berubah tau hotel nie..kalau dulu masa aku kecik-kecik bila Ayah bawak gi PD sure we all lepak kat sini ..masa tu tarafnya 5 star tapi sekarang nie dah jadi 3 star pulak.
Saturday, 7 February 2009
Kursus Building Character, PD
So geng..lambat update
Sekarang nie aku berada di Selesa Beach Resort
Ada kursus Building Character till Sunday
This is my first time leaving my kids..termasuklah Danish
Before this tak pernah..
But okay la...semuanya okay di bawah jagaan Ibu and my maid
The connection so slow...broadband tak ader coverage
so kena bertunggu tangga kat Lobby tapi ramai org kat sini
Update later yer
Sekarang nie aku berada di Selesa Beach Resort
Ada kursus Building Character till Sunday
This is my first time leaving my kids..termasuklah Danish
Before this tak pernah..
But okay la...semuanya okay di bawah jagaan Ibu and my maid
The connection so slow...broadband tak ader coverage
so kena bertunggu tangga kat Lobby tapi ramai org kat sini
Update later yer
Tuesday, 3 February 2009
Keje Giler
Right now, bosan duduk lama dlm jem..bukak laptop...on broadband then online dlm keta....of course la bukan aku yang drive...Daddy Jack la.
Monday, 2 February 2009
Stress
Aku dah bersiap-siap nak pegi kelas, alih-alih my students ckp kelas ada org pakai..WTF...
rupanya lecturer part time suka-suka aje buat kelas ganti tanpa beritahu admin
Hantu betullah
rupanya lecturer part time suka-suka aje buat kelas ganti tanpa beritahu admin
Hantu betullah
Saturday, 31 January 2009
Meniarap
Thursday, 29 January 2009
Manchester United's Little Fan
Friday, 23 January 2009
Majlis Cukur Jambul & Aqiqah Ryan Irfan
"Setiap bayi itu tergadai dengan ‘aqiqahnya. Disembelih untuknya pada hari ketujuh dan dicukur kepalanya dan diberi nama."
(Riwayat Abu Daud)
(Riwayat Abu Daud)
Majlis cukur jambul Ryan telah selamat disempurnakan pada 10 Januari 2009. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang cacat-celanya. Para tetamu menikmati hidangan dengan penuh berselera.
Majlis dimulai dengan Marhaban daripada Ampang. Kawan Ibu, Cik Ju yang uruskan semuanya. So, we all hanya menyediakan door gift sahaja. Tak perlu dicerita..hanya gambar yang akan menceritakan segalanya





Subscribe to:
Posts (Atom)