Nuffnang Ad

Wednesday 26 September 2012

Along's Vacation Trip

Seminggu raya, we all mendapat kunjungan dari keluarga di Malaysia. Abang Daddy Jack dan keluarga datang melawat we all di Adelaide ni. Mereka datang melalui Sydney, lepas sana for about 2 days then flew off to Adelaide. Kebetulan masa they all sampai tu, we all ada undangan kenduri so ajak mereka sekali untuk merasa masakan di Adelaide ni. Lepas aje makan kenduri, we all bergegas pula ke City sebab on weekend, City tutup pukul 5, bawa ke Central Market juga manalah tahu nak cari souvenir.

 Lepak-lepak kejap di Rundle Street, kebetulan ada street performance for kids tu yang lama tunggu sampai habis. Mulanya tak ramai yang tengok, alih-alih penuh pulak dengan kanak-kanak.

Seronoklah Danish and Ryan bila ada sepupu mereka, Johan and Aiman. Nampaklah happy ada yang datang melawat mereka disini. Ada kawan bermain dan bergelak ketawa. Perasan tak gambar hujung sekali tu? Ada 2 teenagers Aussie yang turut sama seronok menonton puppet show tu, nampak sangatlah macho dengan tatto semua tapi layan puppet show, tak tahan tu siap buat apa yang Mr Puppet tu suruh menari-nari lagi. Lawak la pulak tengok gelagat mereka.

We all naik bawa Along and family merasa naik tram di Adelaide ni. We all pun dah lama tak naik tram kalau ke City ni, selalu bawa kereta and parking kat City terus sbb kalau pergi City bukannya lama, parking pun kena dalam AUD11 untuk 2 jam aje.

Syoklah Danish bila Pak Long, Mak Long serta Johan and Aiman datang tengok dia training. 

No comments:

Post a Comment