Nuffnang Ad

Monday 18 June 2012

Kembali semula

Khamis lepas, bergegas ke airport untuk menghantar Lynn dan Suhaizan serta keluarga besar mereka untuk kembali ke Malaysia. Daddy Jack ada meeting with his SV pukul 11, then after meeting terus ke sana. Mujurlah flight mereka pulul 2.30pm, so still sempat nak pick up Danish from sekolah.

Since Lynn and Suhaizan balik on weekdays so tak ramailah yang nak menghantar mereka balik di airport, but still a fews of us yang sudi datang menghantar mereka balik.

A few weeks before balik Malaysia ni, Lynn and Suhaizan bawa balik anak-anak mereka dan juga ibu dan ayah Suhaizan datang ke Adelaide nie, then mereka sama-sama balik ke Malaysia. Mereka nie dulu pernah duduk sini, kalau tak silap nearly a year tapi kena balik disebabkan tempoh visa dah habis, so baliklah mak dan ayah mertua Lynn bersama-sama dua orang anak mereka. Anak bongsu mereka, Nadia tinggal dengan Lin and Suhaizan disini.

Nampak pelik ker? Hehehehe, Suhaizan yang berbaju biru tu adalah kembar. Kembarnya yang sebelah kanan Daddy Jack tu, Suhaimi. Suhaimi menemakan isterinya Sof yang membuat postgraduate disini. KKebetulan pulak dapat tempat belajar yang sama, kan. Actually di Adelaide ni, ada dua Ijan..that is Suhaizan and juga Daddy Jack. Orang kat Adelaide panggil Daddy Jack is Zan atau Ijan tak ramai yang tahu we all panggil him as Jack but now a few dah mula panggil Jack dah.

Bersembang-sembang untuk kesekian kalinya

Antara kami yang sudi hadir untuk menghantar Lynn and Suhaizan balik ke Malaysia

Bila tiba masa untuk masuk ke Departure Hall, perasaan mulalah berbelah bagi, sedih pun mulalah terasa.

Ryan pun dah kurang la kawan sepermainan yang lebih kurang sebaya dengannya, lepas nie kena berkawan dengan yang besar sikitlah nampak gayanya.

Saat yang ditunggu telahpun tiba, masa untuk berpisah dan kembali ke Malaysia untuk memulakan tugas semula.

All the best, Lynn and Suhaizan. Semoga you all berjaya di dalam karier masing-masing. Selamat kembali bertugas sebagai tenaga pengajar dan juga melayan karenah students yang bermacam-macam tu. If datang kembali ke Adelaide before next year, roger-rogerlah, so bolehlah tumpang dirumah kami yer.

No comments:

Post a Comment