Nuffnang Ad

Thursday 28 February 2013

Shopping dengan Ayah

If balik KL aje sure Ayah akan spent time dengan whole family and then bawa bershopping untuk cucu-cucunya. Anak-anaknya dah puas bershopping masa kecik-kecik dulu so kali ni turn cucunya pulak. Mujurlah cucunya belum ramai lagi. As usual, bila Ayah ajak keluar of course la rumah kedua kami, KLCC la tempatnya. Memang tak pernah jemu ke sini, semuanya ada. The foods pun sedap jugak.

Masuk GAP as one of the favourite ones di KLCC, semua pilih mana yang nak, well the boys pun bukannya banyak sgt pilihan, just jeans, Tshirt and sweater ja. Yang girls seronoklah pilih dengan gown, leggings and blouse yang sangat cantik.

Okay dah settle bab baju and seluar, so kemana pulak kita lepas ni?

Teringat masa the boys masih kecil dulu, nilah kedai yang selalu we all kunjung untuk membeli keperluan mereka. Nowdays since dah besar semuanya so dah jaranglah berkunjung ke sini, cuma kali ni singgah kejap untuk membeli botol susu Ryan aje.

Now, Mothercare dah bergabung dengan ELC, sempat juga membeli some educational toys dulu from ELC lepas tu bila nak datang Adelaide, tak tahu mana we all letak the toys tu, kena punggah kotak-kotak yang we all simpan barang lama la jawabnya nanti.

 Bila keluar tengok semua dah tak ada rupa nya dah masuk dalam Toys R Us yang terletak berhadapan dengan Mothercare.

Dalam diam-diam they all ajak Ayah masuk dalam tu, patutlah senyap aje bila me and Daddy Jack keluar from Mothercare. Sekali keluar dah penuh stroller dengan ini.

Bukan sekali aje berkunjung ke Toys R Us ni, ada sekali tu sampai dah tutup dah pun but still jenguk lagi ke sini.

Dipujuknya Ayah untuk ke sini sambil tu membeli set LEGO kegemaran masing-masing

We're the last customer yang bayar di sini



Well, bukan semua satu plastik tu mainan untuk Danish and Ryan aje, ada juga untuk cucu-cucu Ayah yang lain juga. So bila dah settle bab bayaran, kena asingkan satu-satu takut kang ada pulak yang nak bergaduh nak pegang toys masing-masing.
 

No comments:

Post a Comment