Nuffnang Ad

Monday 26 May 2008

Happy 1st Birthday, Maisarah

Well last Saturday, birthday my niece..Maisarah. Danish pagi-pagi lagi dah wish kat Maisarah and then ajak we all keluar beli hadiah...sambil tu siap ckp, die pun nak jugak..aikkk ader ke patut...so, we when to Toys R Us at Mid Valley. Apa lagi, Danish tu menggila la bila masuk sini...so, kali nie turn Daddy Jack plak blanja Danish punya toys..gasaklah Danish, tekan Daddy sungguh-sungguh..Aku pulak sibuk memilih hadiah untuk si Maisarah...apa nak beli yer..rambang mata seii..tak tahu nak pilih yang mana satu....At last we all managed to get one toy for Sarah and 2 toys for Danish....tapi tak aper, Daddy yang bayar...heheheheh

Staff Toys R Us sedang membalut toys for Baby Sarah


Danish nie pantang ader sesiapa yang menyambut birthday, pastinya die yang sibuk skali..adakalanya we all terpaksa membeli kek untuknya setiap bulan...semata-mata nak menyanyikan lagu birthday untuk die...aii anak mummy sorang nie.

That is my second sister, Kak Nyah. tengok la betapa tak sabarnya si Danish...lagi over dari birthday girl.


Baby Sarah dapat dua kek...kek yang ciklat tu aku yang belikan...menurut nenek si Maisarah @ Ucik, mama Maisarah tak datang malam tu..nak tgk pelancaran Citrawarna kat Putrajaya. So, aku pun belikan la kek, kononnya nak menyambut secara kecil-kecilan..last-last mak ngan paknya datang jugak...siap beli KFC lagi, tambah ngan satu kek..nasib baik kek tu kecik aje..kalau tak, jenuh jugakla nak menghabiskannya...

Kek dari aku and my family

Kek dari mama and papa Baby Sarah

Baby Sarah dah 1 year old



Aksi Danish yang tak sabar-sabar nak tiup lilin jugak

Baby Sarah and mamanya






Thanks Kak Teh coz belanja we all makan KFC...sedap sgt..


As always, kalau majlis-majlis makan-makan nie akan didahulukan dengan bacaan doa...seperti biasa Tok Abah akan membacakan doa

Kak Cik...adik aku yang no. 5

Nie Didi..adik aku yang no. 4.Die nie shoe designer kat Lewre. Baru masuk keje, dah dapat gi Germany and Beijing...untung la

Maisarah dapat ang pow la

Majlis nie meriah jugaklah tapi lagi meriah kalau ada Ibu, Abby (adik aku yang no. 3), Ayah dan jugak family Mak Uda (they all keluar masa nie ke Sungei Wang)

1 comment:

  1. she looks so adorable!
    hepi befday cutie..*_*

    stay cheers!

    ReplyDelete