Nuffnang Ad

Thursday 29 May 2008

Lewre WareHouse Sale

My sister Didi yang keje as a shoe designer send me this email....just now, Ibu called tanyakan direction to this warehouse...so aku berikan tunjuk arah hanya melalui telefon sahaja....tak sangka Ibu nak datang sini, kalau tak suruh Ibu ambik aku kat opis then pegi sama-sama....

Rupa-rupanya, Ibu tak brapa tahu sgt area nie...so, suruh aku pegi jumpa die kat satu tempat...Aku ngajak la Daddy Jack untuk memberi pandu arah pada Ibu..tapi tak tahu la ke mana Ibu dah sesat barat...last-last, aku ngan Daddy Jack yang sampai ke tempat nie...Ibu called..mcm sedih aje bila kata tak jumpa tempat tu then trus balik KL, nak masuk keje balik.


Bila sampai kat situ....masyallah, punyalah ramai manusia tengah beratur nak membayarnya...mak aii...ader tu yang membeli, kotak sampai nak sama tinggi ngan tuannya...banyak nyer duit depa nie.

Cik abang nie tolong cik kak die jagakan kasutnya..kalau tak, sure dah ader la makhluk yang merembatnya.

Cik kak-cik kak nie plak sampai dah tak larat nak memilih kasut, beli apa yang berkenan, sorang try, kalau tak muat , sorang lagi plak cuba...kalau muat ambik aje..last-last end up dekat sorang 7 kotak la memborong kasut....pompuan, pompuan.
Aku tak membeli pun..ye la, mana nak pakai high heels skrg....sedih gak tak dapat membeli...tak aper, nnt adik ku akan beritahu gak bile salenya..heheheh

No comments:

Post a Comment