Nuffnang Ad

Wednesday 10 September 2008

Something from someone special

Masa aku tgh makan pengat semalam, tetiba2 Danish berlari ke dapur sambil bawak satu beg. Aku tanya la die, siapa punya beg tu...aku ingatkan Ibu punya..pastu die siap bukak lagi. Aku terkejut la psl dalam tu ada brg2 lain..aku tanya la siapa punya...die ckp "kawan mummy hantar naik motor"...ooo rasanya aku tahu siapa penghantarnya....

Beg tu rupanya ada dlm paper bag...masa aku sampai..aku tak masuk bilik lagi, terus gi dapur..perut lapar so nak makan dulu la. Si Danish nie excited sgt nak beritahu mummy die ada brg dlm bilik tu yang die pun tak sempat2 nak tunjuk.

Really nice handbag....boleh letak my telekung untuk Hari Raya nnt.


Dalam beg nie ada hadiah lagi....terima kasih la banyak2

So, hadiah dalam beg tu consist of T-shirt, a short, fan yang berbau vanilla (I love the smell) and also fridge magnet. And also ada notes from the sender. Terharu sungguh !


Danish keep bugging me to bukak the fan..katanya mcm kipas Mak Som dlm Hikayat Putera Shazlan@Astro Ceria.

Well..the gift is from Red Mummy. Aku tak mintak any balasan pun from her tapi die insist sebab hari tu aku ader bagi something for her and her children. Anyway, thanks Kak Red for the gift. Although you mentioned in your notes that it is just a small token, i tak kisah u. Apa yang penting adalah tanda sebagai ingatan.

" Terima kasih daun keladi..ada hari, kiter membalas lagi "

3 comments: