Nuffnang Ad

Friday 16 January 2009

Hari Kita

Hari nie adalah hari ulang tahun perkahwinan ku yang ke 5..terasa cepat sungguh masa berlalu. Well, aku cuba untuk mengimbas kembali waktu itu. On 16 Januari 2004, at 4.35 pm aku selamat dinikahkan oleh Jurunikah Taman Melawati. Memandangkan aku nie anak sulung, so wedding tu agak grand la jugak, kan. Ramai saudara-mara yang dah berkampung di rumah, menyiapkan segala-galanya.

Tengoklah hantaran we all..hampir penuh hall umah aku nie. Mana taknya 19 berbalas 17 dulang. Mana tak banyak dulangnya..makcik2 yang nak sponsor, kang tak ambik marah pulak.

Masa nie Daddy jack agak berdebar-debar mengadap Tok Kadi.

Dengan sekali lafaz, akhirnya aku berjaya menjadi isteri.. After menerima mas kahwin sebanyak RM777.77.
Syahdu betul bila saat membataklah air semayang nie. Ibu ngan ayah pun agak sebak jugaklah pasal dah lepaslah tanggungjawab mereka terhadap ku.





Saat bergambar selepas diijabkabulkan. Bajuku ditempah di sebuah butik di Shah Alam..apa tah namanya tak ingatlah dan make up pulak mmg gempaklah jugak hasil touch up by Mona Rafar (dah aruah dah). Keje aruah nie mmg superb lah...totally change my face. Lepas majlis akad nikah ada pulak majlis tukar-tukar baju tu..entah apa lah nama majlis tu. Anyway, mmg berjalan lancar la majlis pernikahan kami tanpa sebarang anasir-anasir jahat.

No comments:

Post a Comment