Nuffnang Ad

Friday 17 July 2009

Bunga telur and doorgift

Bunga telur untuk merenjis for VVIP nad VIP telah ditempah khas oleh Ibu from her friends..harga die tak tanya la pulak tapi dari bentuk fizikal, mahal rasanya.

Bunga telur untuk VIP

Bunga telur khas untuk Sultan dan Sultanah Pahang

Bunga untuk VVIP dan VIP nie tak diletakkan dan pahar tapi terus letak atas dulang aje..so senang terus aje bagi lepas menepung tawar tu. Bunga merah tu adalah bunga pahar yang akan diberikan kepada saudara-mara sahaja.

Remember..I ada buat entry psl coklat Patchi. Masa Ibu asked me to buy the chocolate, aku pun tak sempat nak tgk bekas die mcm mana. Rasanya mula-mula Ayah nak bagi bekas kristal tapi apsal nie lain ? Ibu cakap Ayah tukar plan cos yang nie nampak mcm xclusive sikit.



Yang bekas nie khas untuk VIP dan jugak orang-orang yang berada di Meja Santapan Utama tu

Untuk para tetamu, mereka dihadiahkan dengan pinggan yang diletakkan gambar kedua-dua pengantin dan diletakkan di dalam kotak yang lawa nie.

Pinggan die direka khas untuk majlis ini. Im the one yang mereka pinggan nie. Aku ada mintak Kak Red untuk mencarikan sesiapa yang boleh membuat pinggan nie, mmg ramai yang nak tolong until aku baru realised that one of my friend husband die jadi Supervisor kat kilang Vantage tu. Apalagi, bagilah peluang nie kat die suami isteri. Alhamdulillah, service mmg tip top dan kualiti mmg bagus.

Sesiapa yang berminat untuk membuat urusan pinggan atau nak suruh buat design atas pinggan, u all boleh ambil this contact and deal ngan die.

3 comments:

  1. woww! semuanya sungguh woww ;)

    ReplyDelete
  2. semuanya adalah WOW!!!
    very detail and needs hardwork and months of planning..

    job well done gina!

    p/s: sorry tak dapat dtg semalam.. ayu puasa for israk mikraj.. ingat nak jengah jap.. but mcm x sedap lak kan.. sorry ye gina..

    ReplyDelete
  3. http://kedaiprincess.blogspot.com

    ReplyDelete