Nuffnang Ad

Friday 24 July 2009

Hadiah pegi sekolah

Cerita nie dah lama dah..a week before majlis kat Kuantan, Ibu dah balik dulu so kat rumah mmg tak ada orang yang tggl cuma family aku aje. Selalunya, Ibu yang akan hantar Danish ke sekolah tapi since Ibu dah balik Kuantan, tugas tu jatuh pada mertuaku. Depa yang akan hantar dan ambik Danish balik.

Puas jugak la nak memujuk die pegi sekolah. So, terpaksa la janji nak bawak die beli mainan la apa la. Shopping compleks yang terdekat will be JJ Wangsa Maju.

Daddy Jack said no more Thomas cos Danish dah nearly ada a whole collection yang dijual di shopping compleks tu. Daddy Jack suruh Danish carik yang lain aje.

Ni ha yang die nak..padahal rasanya kat rumah tu dan ada 2 set dah tiang gol nie. Malas nak argue, we all belikan jugak.

Sesambil tu, ternampak pulak pyjama Transformer, so Daddy Jack sambar 2 untuk anak die.

Ryan pun dapat baju jugak sebab baju-baju die kebanyakannya dah tak muat dah

Tetiba Danish nak naik benda nie pulak. Aku pun heran jugak cos selalunya die mcm takut maybe die dah tak heran sgt. Masa kat sini jugak aku mcm agak sentap la ngan Daddy Jack sebabnya aku adalah nak beli jam kat kedai jam nie. Kedai tu tgh buat sale giler-giler la, ada yang half price lagi tapi Daddy Jack tak begitu berkenan..hmmmm. Katanya nnt carik yang lain. Ala.....

No comments:

Post a Comment