Nuffnang Ad

Friday 7 August 2009

Salahkah Aku ?

Adalah seorang hamba Allah dekat office nie depan muka aku dituduhnya aku nie ZIONIS...just because aku minum Starbuck...WTF. ...kalau ko duduk mengadap depan komputer..cuba check komputer tu siapa yang membuatnya..and lagi pulak ko pun sama layan Facebook and YM Messenger..itu pun cuba check. Aku tahu la aku nie taklah alim sgt tapi jgn la konservetif sgt sampai apa jua yang kiter makan kena tahu samada ianya disumbangkan kepada Yahudi or not.

But still aku dengan selambanya minum Starbuck depan die sambil menjeling tajam padanya...

6 comments:

  1. Eeeeeeee what the fuckkkk I never knew one could be so close minded! Eee hamba Allah tu said that in front of your face? That's just plain rude! Islamic sangatlah kalau macam tu?

    ReplyDelete
  2. gosh melampaunya!! Walaupun sejarah starbucks kata ia milik yahudi or whoever pun tapi once it's in msia maka ia milik orang msia lah. Selama ni ada bukti ke duit dari starbucks msia pergi ke israel? I dont think so.

    ReplyDelete
  3. selagi benda itu halal..buat pe kita nak kesah ye gina..

    ReplyDelete
  4. owh my cakap elok2 x bleh ke???

    ReplyDelete
  5. ish..ada ker orang mcm tu ...

    ReplyDelete
  6. Hahahha.
    penah facing benda ni kat Tebrau city, JB. but not me la yg tgh makan kat SB ( starbucks) tu.

    ada 2 malay guys ni mulut kepoh cakap kuat2 masa lalu depan SB - "ish! ni suma yahudi ni makan kat sini!" pastu nak senyum2 perli.

    and i dengan kuat jugak berkata - " takpe la. benda tu belum tu sahihnya. daripada tak pegi semayang jumaat!! " ( masa tu dalam pukul 1:30pm & its friday! )

    they looked at me mcm nak makan orang! hahaha. padan muka korang!

    selalu orang2 yang fanatik ni sebenarnya lebih teruk dari kita yang biasa2 ni.

    ReplyDelete