Nuffnang Ad

Thursday 12 November 2009

Giant Monopoly

Pernah tak korang main monopoly ? Well, Im not that good in that board game...just sekadar main-main mcm tu aje. Di program Sayembara Seni nie, ada Giant Monopoly untuk kanak-kanak.

Program Sayembara Seni nie adalah lebih kurang macam assesment untuk students Daddy Jack la kiranya untuk mengkaji keberkesanan projek the students. The students kena come out with permainan rakyat yang asli atau telahpun dimodenkan. Then mereka kena tgklah samada kanak-kanak faham tak konsep mereka itu. Bagus jugak yer, buat material then kaji keberkesanannya kepada audien. Good Jobs !!!!

Ginilah rupanya the Giant Monopoly tu. Kanak-kanak akan berdiri kat atas tapak kaki yang warna merah hitam tu then ada dadu yang besar untuk perjalanan di atas tapak tu.

Rasanya mmg berkesan la board game nie di mana, ramai kanak-kanak yang really interested to join the game. Danish pun mula-mula tu mcm agak malu-malu la, tapi bila die tgk ramai budak-budak yang mcm enjoy the game, pun tak agak-agak nak join jugak.

Daddy Jack's student, Halimah yang menjaga Danish sampailah permainan tamat. DIe jugaklah yang memcipta permainan nie bersama-sama kawan-kawannya.

Kotak yang tersangkut kat Danish tu gunanya untuk menyimpan the gift yang akan dikumpul sepanjang permainan ini berlangsung.

Antara hadiah yang akan diberikan kepada kanak-kanak sekiranya mendapat jawapan yang betul.

Danish and his team..banyak jugak junk food yang Danish dapat. Tu yang die suka nak main game nie. Boleh makan tapi not too many la.

3 comments:

  1. menarik game ni kalo buat besar2 ek. i pun bab game2 ni tak berapa sgt ..... sbb bukan minat kot heheh

    ReplyDelete
  2. x reti pun nak main monopoly

    ReplyDelete