Nuffnang Ad

Sunday 21 February 2016

Jumpstreet sekeluarga

Sesekali beriadah bersama keluarga memang best, dapatlah merapatkan tali silaturahim sesama adik beradik. We all plan secara tak sengaja, masing-masing belum pernah pergi sini lagi. Cuma dengar aje cerita adnreview dari internet so satu hari plan, semua pergi kecuali Ayah dan Ibu cos ada hal.

Masing-masing excited nak melompat setinggi yang boleh, tapi anak-anak la semangat..mak pak kena tarik nafas panjang-panjang nak melompat.

Bersemangat semua anak-anak bermain dodge ball, melompat sana sini, sampai penat pun tapi masih bertenaga lagi.

Dah puas melompat semua, I pergi lepak kejap la di cafe sambil minum kopi. Sedap kopinya, nak makan tapi tak terasa lapar pulak. Lain kali la.

Sedap latte nya, smooth and creamy

Tempat ni memang happening habis, planning nak buat birthday the boys disini. Kena start menabung la jawabnya.

Kreatif idea untuk kerusi duduk tu, locker yang tidak digunakan ditukar menjadi tempat duduk. Nak try and error la untuk disekolah nanti.


Pemandangan dari cafe, ada court yang dikhaskan untuk kanak-kanak. Keselamatan memang sangat dipentingkan disini. Setiap court ada penjaganya sendiri.

Sejam disini, semua dah berpeluh-peluh lencun badan.

Terima kasih Hannan, belanja semua kakak-kakak, abang ipar dan juga anak-anak sedara semua. Lain  kali kita semua belanja Hannan pulak yer. So lepas ni, kemana pulak aktiviti kita sekeluarga yer ?


4 comments:

  1. berapa bayaran masuk tu ? best jugak melompat2 ni, diorang ni selalu lompat atas katil jer.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pasti Eliss, orang belanja, kita ikut ajelah

      Delete