Nuffnang Ad

Monday 24 April 2017

I-K-E-A


Cuti-cuti la nak pekena roti canai di kedai mamak di area rumah ni. Kalau hari biasa jarang dapat nak makan roti canai mamak pagi-pagi ni.

Dah kenyang makan roti canai, baru lah boleh berfikir apa rancangan seterusnya. Disebabkan beberapa hari ni terbaca dalam FB kedai ikan yang terviral di FB sekitar area Taman Melawati, TT Fish Mart yang katanya murah and segar. Disebabkan viral so ramai la yang datang kan. 

Terjumpa pula ikan Garfish ni. Selalu makan di Adelaide dulu, beli sampai berkilo-kilo then goreng garing-garing sambil makan dengan sambal belacan. Sedap sangat-sangat. Ini baru kali pertama jumpa di KL ni.

Petang-petang sikit baru bergerak ke IKEA, lama dah tak jenguk IKEA ni, ini pun sebab my MIL nak pergi, kalau tak memang jarang dah jenguk IKEA ni. Kali ni kita pergi di Cheras la, senang and dekt sikit.

Banyak new items ada, tapi design agak simple

Dah halfway, baru terasa lapar so berpecah la kita semua...mencari tempat duduk dan juga beratur beli makanan. Tapi syok bila beef ribs tu ada balik after sekian lama tunggu.

Ingin mencari frame gambar untuk koleksi gambar anak-anak di tapi tak teringat plak saiz gambarnya besar mana.

Hajat kononnya tak nak membeli udahnya penuh juga trolley dibuatnya

Sedap aje nampak sweet cookies ni tapi Daddy Jack jeling aje bila I cakap nak beli, sebab dia tahu nanti sure I akan makan macam makan nasi pastu komplen gemuk...gemuk.

No comments:

Post a Comment