Nuffnang Ad

Monday 3 April 2017

Wakil MSSD

Sepanjang bulan Mac and April ni banyak sangat aktiviti sukan melibatkan MSSD. Danish antara yang terpilih untuk mewakili sekolah bgi acara Olahraga dan sekarang ni sibuk buat persiapan untuk Bola Baling pula. Masa sesi latihan Olahraga, I menunggu sampai 530pm kat sekolah buat training di padang sekolah.

2-3 hari sebelum kejohanan, sempat buat latihan di trek padang UIA. Dalam pukul 4 cikgu bawa ke padang, so I tunggu sampai habis latihan. Nak jogging sekali, tak bawah baju sukan pulak.

So far nampak macam okay aje latihan yang cikgu berikan, cumanya kena usaha lebih sikitlah untuk mendapat tempat di kejohanan nanti.

Pagi sebelum ke kejohanan, make sure makan kena berkhasiat. Buatkan scrambled egg dan juga telur goreng untuk dimakan dengan roti pagi tu. minum Milo untuk energy juga.

Daddy Jack yang temankan Danish pagi itu. I busy, ada kelas so tak sempat nak jenguk pun. Daddy Jack yang tunggu sampai Danish qualified ke semi.

Padang pagi tu lecak pulak, so tak tahulah mcmana berselutnya kasut dibawa balik petang tu. Jenuh nak menyentalnya.


Antara clip larian Danish yang sempat Daddy Jack ambil. Tak menyangka jadi juara masa ni, ingatkan dapat no 2. Tapi Danish hanya sampai ke semi final sahaja, mungkin dah tak larat sebab larian bermula pukul 2, so badan pun dah agak letih sebab berkumpul dari pagi.

No comments:

Post a Comment