Nuffnang Ad

Wednesday 15 November 2017

Sepetang di Pavillion


           
Kalau Sabtu kena datang bertugas atau menghadiri kursus kenalah datang demi kerjaya. Tapi seronok juga cos boleh take time off dari menjadi Soccermom kejap.

I dalam proses menguruskan badan, so banyak makanan kalau ke kursus agak limited sikit dengan menu yang tak begitu diluluskan so adakalanya balik rumah, singgah beli makanan lain.

Petang sikit, Daddy Jack ajak berjalan ke Pavillion pula, tapi bila ajak jalan dlm pukul 4 ke Pavi tu macam ada sedikit kecurigaan di hati. Bila masuk kedai LEGO, dah katakan mesti ada misi khas ni.

Dah alang-alang ke Pavillion, haruslah menyinggah ke kedai I juga. Kalau Daddy busy dengan Lego, I pun nak tambah koleksi my Duck juga.


Kebetulan, KL Collection ada keluarkan yang baru, sekali 3 la I beli. Itupun rasa menyesal tak beli yang putih sekali. Tengok di website, dah sold out dah.

Then we all menonton Ninjago The Movie, as usual... Daddy Jack yang paling excited sekali berbanding anak-anak dia.

Ni antara koleksi Lego yang masih belum dibuat, ni baru kat bawah, kat atas pun ada beberapa kotak lagi. Tunggu cuti sekolah katanya nak buat dengan the boys. Dah buat, nanti confirm bising almari tak cukup so kena beli almari pulak lah.


1 comment:

  1. Selamat menguruskan badan! jangan lupa minum air kososng banyak-banyak he he heee!

    ReplyDelete