Nuffnang Ad

Monday 22 January 2018

Bangkok Cuki Cup - Day 2


Hari kedua dah start game, di tempat yang sama seperti tournament di Bangkok 2 tahun lepas. Sebelum ke tempat tu, we all breakfast di hotel dulu, tapi just makan roti ajelah cos makanan yang lain tak halal.

Beberapa orang pemain yang dalam team ni tak dapat sertai untuk trip kali ini, so yang ada ni pun dah best dah.

Seperti kebiasannya, Daddy Jack antara orang yang bersemangat berikan kata-kata galakan untuk Danish.

Game memang tak ada henti, selang 40 minit masuk padang balik.

Ada cafe baru kat sini, so sedap la we all melepak, minum kopi dan makan butter croissant sambil tengok anak-anak main bola.

Memang meletop-letop gol team bagi, sampaikan menjadi juara untuk Team B, so esok kena main kalah mati untuk beberapa pemenang dari Team A pulak.

Alhamdulillah, kali ni ada juga yang buka gerai halal, selalunya dulu-dulu we all makan fries and makan smoothies ajelah, balik hotel baru makan. Tapi kali ni siap ada roti naan, kari dan juga nasi beriani lagi. Best !!!!

Menjelang petang, semuanya dah lembik sebabnya energy semua dah habis di padang bola. So siap-siap berkemas nak balik, nak pergi makan tomyam pulak la.

Good game, Danish 


So malam tu, we all naik tuk-tuk and makan di tempat biasalah, maals nak cari tempat lain dah.

Makan yang simple ajelah malam ini. Suka pula makan ikan rebus goreng tu, siap ada ulam-ulaman dan juga sambal belacan yang kick !!. One of my friend yang perkenalkan menu ni and terus terjatuh hati jugaklah. Bilalah nak pergi Bangkok lagi, mcm tak puas rasanya pergi kali ni.

No comments:

Post a Comment