Nuffnang Ad

Monday 22 January 2018

Bangkok Cuki Cup - Last day



Hari akhir di Bangkok, we all terus check out from the hotel and bawak semua kelengkapan beg terus di padang cos we all balik malam tu juga, last flight. Malas dah nak stay semalam lagi cos memikirkan tak boleh nak ambil cuti.


Kita tak menang sebarang tempat pun, cukuplah di 4th place sahaja, but itupun dah cukup best dah after kita dah lama tak sertai international tournament.

Ada lebih kurang 6 jam lagi sebelum our flight balik ke Kuala Lumpur, pusing-pusing kedai dalam airport mencari something untuk dibelikan for my close friends la.

Sepanjang berada di padang bola, tak berkesempatan nak makan Pulut Mangga, tapi we all jumpa juga di airport ni, so makan la sambil menunggu our flight. 

Mula sampai airport, ternampak la service Sleep Box ni, so we all pun sewa la untuk rehat and bersihkan diri dulu. Satu jam lebih kurang 500 baht aje so memang selesa, ada bilik mandi dan juga katil if ada sesiapa yang nak lelapkan mata sekejap.

Flight delayed, kena la menunggu kejap, sampai mata pun antara larat atau tak aje nak bukaknya.

Sampai KL lebih kurang pukul 1 pagi, airport pun dah lengang and sunyi semacam aje gayanya. Seram pun ada jugak dibuatnya.


Our first experience dengan Air Asia, so far okaylah tapi yang tak tahan tu, delayed punya hal lah. Service pun best, the cabin crew pun nampak helpful, taklah menyombong tak tentu hala. If ada rezeki lagi, akan cuba pergi bercuti dengan AA lagi.



No comments:

Post a Comment