Nuffnang Ad

Wednesday 18 June 2008

Danish Birthday

I supposed to update my blog...tapi I pegi bercuti lama...so hari nie baru dapat update my blog...we start with Danish's party dulu....

Birthday Danish kali nie we all just sambut as sederhana aje, sebabnya birthday die jatuh on hari bekerja and also nenek aku ader kat rumah and die pun tak brapa sihat so tak perlu la kali nie buat besar-besaran....

My maid cooked Mee Sup aje, and aku balik keje just beli satay...tak ramai pun yang dijemput, just saudara mara terdekat aje...Pak mentua aku pun datang gak ngan adik ipar tapi mak mentua tak datang coz jagakan akak ipar aku berpantang kat Putrajaya.

Adik-adik aku semuanya datang kecuali yang no.2, Kak Nyah..die gi tengok Teater P.Ramlee..mmg die dah inform awal-awal lagi...Makcik aku kat Nilai pun tak datang jugak..demam.

Kek Danish, we all just beli dari Secret Recipe aje..tak sempat nak tempah yang okay sikit





Aksi Shaq ngan mangkuk mee supnya

Baby Sara pun datang gak

Birthday Danish from Abby.....mainan we all adik bradik masa kecik-kecik dulu..mmg seronok giler main

No comments:

Post a Comment