Nuffnang Ad

Monday 2 June 2008

Oh Ibu !

Last Saturday, aku menemankan Ibu ke Lewre Warehouse Sale nie setelah tak berkesempatan pegi on Friday akibat sesat.Orang pun tak brapa ramai jugak la masa nie, maybe size dah tinggal sikit ataupun ramai dah datang borong Khamis dan Jumaat tu....
Masa nie ramai parents yang nek membeli bawa anak-anak, termasuklah aku...terpaksa membawa Danish psl Daddy Jack ader konvo kat Uitm petang tu, tak ader siapa nak jaga Danish, so aku angkut la die..memula tu Ibu agak tertekan jugaklah sebab kasut-kasut yang dijual mcm tak memenuhi citarasanya....berkali-kali tgk, muka pun mcm toya semacam aje...


Lepas adik aku, Didi masuk aje shift die, hah kau....berkotak-kotak kasutnya...Didi plak sekejap-kejap panggil Ibu, suh tgk kasut yang dipilihnya..last-last, dari satu kotak sampai berkotak-kotak kasut dibuatnya...orang sekeliling tengok aje Ibuku menggila memilih kasutnya....

Selain kasut, they all pun ader buat sale untuk dress budak pompuan..memandangkan aku tiada anak pompuan, belikan la untuk anak akak ipar aku ngan cousin aku aje la...

Ni masa buat final check..pemilihan mana kasut yang berkenan...tapi rasanya tak ader yang let go pun, semuanya berkenan aje...Si Danish tak sudah-sudah menyusun kotak-kotak kasut tu.

So, akhirnya Ibu end up membeli 12 pasang kasut...tak ader siapa nak mengusung kotak-kotak yang tinggi tu, jkena masukkkan dlm kotak besar then usung ke cashier.

Si apek and cashier tu senyum aje sambil menulis bil...bila tanya ader dapat free gift..terus geleng kepala...ckp nie pun dah kira murah...mmg murah pun...

Kira lagi....sampai kena bukak 2 bil la...

Bayar Bu...bayar....Daddy Jack tukang tengok aje la...manyak untung aaa tauke..

Danish sempat berposing ngan kotak-kotak kasut Ibu yang telah disimpan dlm kotak besar...hai, berpeluh jugaklah Daddy Jack mengusung ke keta kotak tu...hehehehe

2 comments:

  1. kat mana nie??

    ReplyDelete
  2. minat thomas and friends? jom lawati http://thomasnfriends-online.blogspot.com . special price for you!

    ReplyDelete