Nuffnang Ad

Friday 20 June 2008

The Gift from Sarawak

Well, tibalah sesi memberi hadiah...masa aku sampai mlm tu, dlm kul 1130 mlm, so tak ader org kat rumah...Ibu pun dah ngantuk dah so, kiter bagi esok ajelah.

Kain lace nie untuk Ibu...Ibu kan selalu ader dinner, so belilah satu..masa nak beli nie Daddy Jack tanya jugak, nak satu tak...aku ckp la, mana sempat nak pki, bulan Oct dah nak bsalin dah..bila pikir-pikir balik, apa la bodohnya, beli then simpan la...huhuhuh...Mmmg murah giler lace kat sana, rasanya kain Ibu nie tak sampaipun RM100 !

Nie beli gelang untuk maids aku...


Beli rantai manik-manik nie untuk adik-adik aku .

Telekung untuk maids aku dan jugak Bibik makcik ku....telekung yang penuh ngan sulaman

T-shirt untuk cousins

Kain pelekat untuk Tok Abah dan jugak Cik Din

T-shirt lagi

Baju untuk anak akak ipar ku di Putrajaya

Baju Danish..org sibuk beli, die pun nak jugak

Baju untuk Baby Sara

Baju Jawa nie untuk Iman, Hakim dan juga Shack..Danish pun terselit sama

Baju Danish lagi....

Kain ela untuk Mak Uda and Ucik

T-shirt untuk Ayah

Baju ku

Tudung Nabila Mutiara Hati untuk Ibu

Tudung lagi....

Kain Batik Sarawak untuk diberikan kepada kawan-kawan

Souvenir tuk belah in laws

Souvenir tuk officemate

Souvenir tuk students

Souvenir tuk my close friends

hmmmm.....

3 comments:

  1. owh shopping byk nyeee... mana satu utk mami? err...tk de ke....?

    ReplyDelete
  2. n napa barang merah kita tak de gak?

    duhh

    ReplyDelete
  3. bestnya dpt hadiah..hikss

    *_*

    ReplyDelete