Nuffnang Ad

Wednesday 11 March 2009

DVDs

Last weekend, we all satu family bercuti di JB..entah kenapa tak Ayah yang suggest gi JB nie. Kalau ikut hati nak balik Kuantan aje cos dah lama tak balik. So, kalau gi JB nie definately la benda utama yang dicari adalah DVD, mmg murah tau dalam RM5 lagipun kat KL mana nak dapat..kawasan KL nie dah panas dah. Kalau nak beli DVD kat JB nie port die kat Holiday Plaza. Kat situ ada a few kedai yang jual DVD. Cara penjualannya pun agak berbeza, tak jual secara open, kiter kena masuk bilik khas. Kalau ada raid, kiter automatically akan terkurung dalam tu. Nak masuk kena ader password. Dulu, aku ngan Daddy Jack akan tgk kat Internet dulu sebelum nak gi beli DVD nie tapi sekarang kedai tu dah tak ader la. Kualiti DVD kat JB nie boleh tahan jugaklah esp ceita-cerita baru.

Masa aku dok mencarik citer-citer yang menarik, aku terjumpa this DVD...Twin Peaks full series tu. Citer nie kalau tak silap masa aku form 3..wah nie dah kire menarik nie. Orang lain sibuk carik series mcm Desperate Housewife, Prison Break dll tapi aku dah jadi back dated pulak..heheheh okay la tu.

This is my DVD mcm Daddy Jack ckp citer org perempuan...my collection this time is Changeling, Sex In The City and Seven Pounds. Kat JB nie pun boleh dapat CD Installer so aku belilah Adobe Creative Suite nie. Biler la nak start tgk DVD nie ?

This is Daddy jack punya collection. Actually we all dah ader kalau tak silap 6 file of DVD collection taoi semuanya dah dikebas org. Sayang tau, beratus duit we all habis memborong DVD kat JB..last-last hilang mcm tu sahaja. Citer-citer yang Daddy Jack pilih nie kebanyakkan sci-fi and also war movies..tak minatlah.

Danish ..masih setia ngan Simpsonnya..nie series yang kedua. Pastu die ternampaklah pulak Tom & Jerry. Ikutkan ajelah.

Rasanya nak carik lagi la DVD nie especially the series collection...bila la nak gi JB lagi nie...

No comments:

Post a Comment