Nuffnang Ad

Tuesday, 20 July 2010

Kesian budak kenit, tggl sorang kat rumah

Kesian budak kenit nie, selalunya tengok TV berdua, sampaikan berebut-rebut nak tengok DVD, tapi semalam, hanya die aje yang tengok TV. Kesian pulak tengoknya.

Tapi rasanya die seronok kut dapat conquer TV tu sorang die aje..kalau ada Danish, memang die tak merasalah nak tengok cerita die like Upin&Ipin, Thomas or Bob the Builder tu.

video

Dahlah tengok TV sorang-sorang, gelak pun sorang-sorang jugak

4 comments:

  1. alahai siannya..kena tambah adik baru lah nampaknya..hehehe

    ReplyDelete
  2. Comel lah ryan..tp mcm die stress pun ade jgk..hehehe..duduk pun kat tmpt sempit..kelakarlah...hehe

    ReplyDelete
  3. sian nya ryan..pasni mummy kena teman dier gelak sama la.

    ReplyDelete
  4. Lawaklah si kenit nih... hehehehe... sonoknye..

    ReplyDelete