Nuffnang Ad

Monday 2 May 2011

Makan sambil tengok bola

Malam minggu, Kak Nyah decided nak belanja we all semua, tempat pilihan NZ ajelah. Senang sikit. Sebenarnya, sebelum Kak Nyah ajak, we all dah isi perut dulu tasince orang nak belanja, kita ikutkan jugaklah.

Baby Ily yang tembam dan semakin tembam setiap hari.

Walaupun dah makan sebelum ke sini, tetap berselera kalau ke NZ nie, so pilihan makanan Roti Nan,. Nak cuba yang cheese tapi takut muak pulak.

Kalau dah makan roti nan, kenalah makan dengan tandoori jugak. Itu adalah kombinasi yang baik, tambah pulak tandoori bahagian peha, syok sangat.

At first Daddy Jack tak mahu pergi sebabnya di TV tengah ada game Man U, sangguh tunggu sampai first half then baru berangkat. Pikir jugak, dahlah Man U main, sure penuh NZ nie dengan peminat Red Devil, sure parking pun susah but Alhamdulillah, semuanya okay.

We all husband nad wife duduk asing-asing, I duduk di dalam dengan my sisters while Daddy Jack duduk luar melayan bola, kalau duduk dalam, tak ada feel tengok bola.

Abby and Kak Cik serta Hannan tak joined we all, masing-masing ada hal sendiri. Nie pun last minutes punya invitation, mana yang ada ajelah. Itupun dah bising dengan budak-budak kecil berlari sana ke mari sementara tunggu habis game.

No comments:

Post a Comment