Nuffnang Ad

Friday 28 March 2014

Happy 1st Birthday, Adib

I love birthday parties, tak tahulah kenapa tapi I memang suka organize birthday party. Even Danish punya birthday in June pun we all dah start thinking about some of the themes juga, apakah theme untuk tahun ini...tunggguuuuuu !!!!!. We all satu family dijemput oleh my ex-officemate from Unisel dulu untuk meraikan harijadi anak keduanya yang pertama di KFC Shah Alam.
 
Wow, really impressed dengan candy buffet yangdibuat sendiri oleh Lynn, ibu birthday boy. A big clap for you Lynbn, gigih menyediakan berbagai-bagai untuk birthday Adib ni.

 Biskut butang pun ada juga..kat Adelaide satu tub biskut ni dekat RM30 !!!

 Kanak-kanaklah yang paling seronok sekali kalau ada birthday party. Tambah lagi seronok bila ada small games dan juga some entertainment.

 Cutelah Adib dengan costume Batman tu, tambah pulak siap pakai mask lagi

 Birthday boy memilih tema Superheroes untuk birthdaynya kali ini

 Masing-masing tak sabar nak tunggu acara memotong cake

 Mak ayah dijamukan dengan hidangan KFC

Ehhh, Chicky pun buat appearence juga, mujurlah tak ada yang menjerit ketakutan. Masa we all buat sambutan birthday Danish yang ke 2 di McD dulu ohhh ramai yang terjerit-jerit takut even the birthday boy

 Antara anak-anak yang turut memeriahkan majlis birthday Adib

 Ryan with Chicky



Terima kasih buat Lynn dan juga Raizam kerana sudi menjemput kami sekeluarga ke majlis birthday ni. Dapatlah berjumpa dengan beberapa kawan lama masa di Unisel dulu.
 

1 comment:

  1. super hero semua..
    adib ek..birthday boy.
    happy birthaday

    ReplyDelete