Nuffnang Ad

Saturday 21 October 2017

The final

Dah dekat 4 bulan cerita ni...tapi tak apalah. Kita recap ajelah la. Season pertama untuk KL Junior League telah pun tamat. So now, bersambung pula second season with new team and coach pula.

Last game adalah sebelum UPSR tu, so masing-masing belum ada banyak komitmen lagi. 

Perlawanan akhir tu semua players memang all out nak menang, tapi akhirnya we all hanya mampu berada di tempat yang kedua, after FCKL Bandar Utama.

Now team pun ada yang tak teruskan, ada juga yang dah berpisah antara satu sama lain masuk team lain.

We are a happy family of FCKL U12 !!!

Memang happy semuanya as a team, teman lepak, berpanas tepi padang, geng makan-makan semualah ada. 

Soccermom yang sentiasa setia meneman anak-anak bermain bola tak kira sesi latihan ataupun perlawanan. Masing-masing ada tugasan yang tersendiri termasuklah menyediakan air, tuala basah, basuh jersey semuanya lah.

My favourite defender, pemain no 8.

We all sentiasa berikan sokongan and galakan kepada minat anak-anak. Untuk Danish memang nakmpak minat dia ke arah bermain bola, so we all support apa juga game yang dia sertai.

So dah habis game semuanya, we all celebrate la kemenangan anak-anak di cafe yang berdekatan. Saja aje suka-suka, bagi the players seronok .

Ucapan dari Coach Azizi yang dulunya bersama kami, now dah lain coach dah, bersama Coach Akim pula.

We all kutip duit among parents untuk organized this small celebration, no fancy place, just a small cafe pun cukup.

Team yang memang best, last game yang we all sama-sama sertai adalah tournament di Singapore dulu. Masa tu memang best, travel sama-sama, bercuti sama-sama. Now, ada di antara mereka yang dah masuk team lain, malahan ada yang dah tak join dah mana-mana team. Rindu nak melepak macam dulu lagi.

No comments:

Post a Comment