Nuffnang Ad

Thursday 19 February 2009

Apologize

Just now baru tgh mengamuk ngan my class...aku cakap kat depan depa dok sibuk bercakap kat belakang..so saper nak dengar siapa nie? Bila bagi peluang nak cakap, tak nak pulak bercakap..Last2 aku packed everything, terus keluar dari kelas tu...ada jugak yang students kejar tapi disebabkan beberapa org yang buat hal, so semuanya kenalah.

Last semester pun jadi jugak..masa tu aku tengah mengandung..lagi tension...tgh nak buat test kat hall...cakap baik-baik tak mo dengar, last-last aku tinggalkan they all dalam dewan...tak lama lepas tu, dapat kad besar...nie pun Lin cakap..."akak tak lama lagi sure akak dapat card", mmg betul pun.

I don't like to scold or tinggikan suara to my students..to me, they all dah besar panjang, dah ada akal nak pikirkan yang baik atau buruk..

3 comments:

  1. hiks sonok gak dpt kad besar.... dulu berangan gak nk jd lecturer.... tp rase nyer i x mcm u kot ...... penyabar!!

    ReplyDelete
  2. woww..best dapat kad...hahaha..lenkali ko mintak diorang bagi kek plak mcm lecturer aku dulu..hampeh :D

    ReplyDelete
  3. ahaks! best giler gini..

    ReplyDelete