Nuffnang Ad

Monday 15 June 2009

Misi mencari hadiah

Well citer nie pun dah basi dah...it happened last week. Both Daddy Jack and me bercuti so misi adalah nak keluar untuk mencari present for Danish. Actually dah lama dah Daddy Jack nak belikan, tapi we all tak berkesempatan nak keluar berdua untuk membelinya.

Tempat tujuan adalah di sini....we all kenal keluar pagi-pagi cos takut Danish pun nak ikut jugak so nanti tak suprise la.

Kedai tujuan adalah kedai game cos Daddy Jack berhajat nak menghadiahkan puteranya dengan game set. We're looking for something yang semua orang boleh enjoy.

Taraaaa...Nintendo Wii menjadi pilihan. Dah lama dah Daddy Jack aim benda nie tapi tak berkesempatan nak beli. Nie we all ada rezeki lebih, so dihadiahkan la kepada Danish.

Aku yang tahu apa-apa pasal game nie just melangut ajelah...agak bosan menunggu so tawaf jugaklah satu Sungai Wang nie aku pusing-pusing malahan sempat memborong a fews DVDs lagi.

Dah habis satu pusingan, Daddy Jack tak habis lagi bab-bab tawar menawar nie. Heran betul aku. Entah apa yang dibelek-beleknya, entahlah yer.

We ended up not only buy the console tapi entah apa mcm mak nenek lagi la..tu yang harga dari RM800 jadi RM1500 tu.

The game.beli the console dapat 10 percuma. Harga satu CD dalam RM9 tapi we all pujuk Cina nie dapat la satu dalam 6 hinggit aje. Tu yang memborong mcm nak giler tu.

Daddy Jack also bought me this Wii Fit..nak suruh kurus kononnya. And also die bagi aku tempoh sampai puasa..kalau aku berjaya kuruskan badan, he will buy me anything....ANYTHING ? Coachhhhhh and lots of it...I sahut cabaran u yer.

Hasil tangkapan we all...sebahagian lagi aku yang pegangnya...lepas nie ada mission pulak.

No comments:

Post a Comment