Nuffnang Ad

Monday 16 May 2011

Apa masalah dia agaknya ?

Sekarang di KL merata-rata orang dok kecoh pasal kes simbah asid terutamanya kepada wanita-wanita. Kesian kan, wanita-wanita dan remaja-remaja perempuan yang tek bersalah menjadi mangsa. Kesian, semua perempuan KL berada di dalam ketakutan sekarang, yang nak pergi kerja pagi-pagi tunggu di bus stop, jalan kaki ke stesen LRT, yang nak pergi sekolah, masing-masing dah tak tentu arah dibuatnya. Please, stop this thing, selama nie kita semua duduk di dalam negara yang aman, rakyat yang berbilang bangsa, tolong menolong sesama kita tapi kenapa nak buat benda-benda yang boleh mendatangkan kemarahan kepada orang lain ?

Until now, suspect masih berleluasa, and polis dan mengeluarkan gambar suspek dan juga kenderaan yang dinaiki untuk mondus operandinya. Sesiapa yang ternampak suspek ini dengan menaiki motor Honda EX5, No WPV 4963 silalah hubungi pihak polis dengan kadar segera.


1 comment:

  1. tu la pelik sungguh manusia macam ni... dah lah nak mencuri harta orang, lepas tu membuatkan orang menderita seumur hidup... Kak Zie dan abang Azul tengok gambar wanita yang kena asid tu, kesiannnnnn... malam tadi dok cite macam2... rasanya di Malaysia macam tak selamat, di mana2 ada aje penjahat, semoga Tuhan lindungi dan jauhi kite daripada perkara2 buruk di mana jua kite berada. Amin

    ReplyDelete