Nuffnang Ad

Friday 4 October 2013

Malam terakhir di Adelaide


Jumaat terakhir di Adelaide, we all mendapat jemputan dari Faizah untuk bertandang ke rumah barunya di Devon Park cos ada a small celebration with some other friends juga. Tapi since petang tu we all nak kena serahkan kunci rumah then dalam pukul 530pm barulah we all bergerak keluar, but singgah City kejap cos nak beli ada satu barang yang sangat-sangat penting.

Singgah sini kejap, beli then terus cabut. Tapi ada beberapa perkara yang tak diingini berlaku so we all terlambat ke rumah Faizah. Udahnya tak sempat nak jumpa Najwa, Kak Wan dan juga Surah yang menunggu we all kat sana. Ampun dan maaf yer, tak sangka la pulak ada banyak masalah kat City tu.

Lepas makan di rumah Faizah, we all decided nak ke Royal Adelaide Show balik, rasanya selalu mcm ni. Tak pernah pergi sekali, mesti akan berkunjung untuk kali kedua tapi kali ni pertama kali pergi waktu malam and kebetulan pula ada pertunjukan bunga api. 


Tak sempat nak belikan anak-anak Ummi hadiah yang bersesuaian, so sempat belikan the showbags aje untuk Farah, Afiq dan juga Cha. Balik malam tu, semuanya dah masuk bilik nak tidur so we all simpan dululah, pagi esok baru bagi. Esok paginya nampak muka si comel ini, sambil pegang her showbags and said "Thank you, Aunty Gina" I miss your keletah la Cha.

No comments:

Post a Comment