Nuffnang Ad

Monday 7 October 2013

My last day in Adelaide

Masih bermood di Adelaide lagi walaupun dah dekat sebulan balik Malaysia. Yeah, I tahu ramai yang beranggapan berpijaklah dibumi yang nyata, tapi bukannya mudah nak melupakan pengalaman selama 3 1/2 tahun itu kan.

 
We all bergerak ke airport awal, nak singgah City dulu nak mencari barang for last minute shopping. Aishh, dah nak balik pun masih sibuk nak bershopping lagi kan.
 
Teman sepermainan dan juga yang paling dekat dengan we all. Selalu tengok kita yang kena tinggal, kali ni kita pulak yang meninggalkan mereka semua.
  
Ke Rundle Mall nak mencari beberapa barang untuk the boys. 
Mencari ini sebenarnya, baju Crows yang latest dan juga for this final season

Suka lah Danish dan Ryan dapat jersey, away and home serta tshirt from Adelaide Crows untuk kenang-kenangan.

 Rindu nak mengopi di Cibo, sambil makan the tuna sandwich yang sangat sedap

Makanan dalam flight adalah sangat ditunggu-tunggu tapi entah kenapa this time around the food selection sangat tak best mcm sebelum-sebelum ini.

Hahahha, we all makan ice cream ni sorang dua, memang sedap.
 
  
Budak kerinting ni tidur kejap then main game after that tido balik. Bangun kejap nak makan biskut pulak, mujur ada stok makanan dalam bag, so makan puas-puas.
 
Ni pun one of my favourite jugak ni. Chicken puff with Tomato relish, sedap tak terkata.

Tenang kejap tengok pemandangan di luar, jauh dari segala kekusutan yang melanda

Bila sunset dah mula melabuhkan cahayanya, then baru I sedari, hanya beberapa jam lagi akan sampai di Malaysia.

Sampai di KLIA lebih kurang pukul 730 mlm, dah ramai yang menunggu di balai ketibaan, as usual perut secara automatik menjadi lapar.

Muka masing-masing keletihan aje, 6 jam dalam flight, tambah dengan beberapa turbulence mmg letih sedikit tapi bila dah jejakkan kaki di KLIA tu taklah rasa risau sangat.

Sampai-sampai tekak terasa kering ya amat, so nampaklah pulak ada gerai yang menjual teh ais, aduh lagilah terasa nyaman tekak ini dibuatnya.


No comments:

Post a Comment