Nuffnang Ad

Thursday 31 October 2013

Rindu beriadah petang-petang

Sejak balik Malaysia ni, banyak benda yang kena settlekan dari segi hal rumah, anak-anak dan juga barang-barang yang baru sampai tu. Tapi Insyaallah..semuanya akan selesai tahun depan. Tapi adakalanya rindu juga suasana kekeluargaan yang wa all buat ketika berada di Adelaide dulu, rindu beriadah sama-sama tak kira masa.

Antara aktiviti riadah yang sering we all buat ketika summer atau spring adalah berbasikal. Di belakang rumah we all tu ada laluan pejalan kaki ataupun berbasikal, Fifth Creek.

Kadang-kadang tak perlu tunggu weekend pun, after Daddy Jack balik from Uni, sementara nak tunggu malam tu pergilah kejap ambik angin berjalan-jalan sekitar area rumah we all tu. Bila Spring and Summer, siangnya panjang so jemu la duduk dalam rumah lama-lama.

I really miss the moment of us as a family.

Insyallah, bila dah settle semua barang-barang we all di rumah nanti..nak beriadah baliklah sekeluarga. KL area pun banyak juga taman-taman yang ada bicycle path untuk yang berbasikal dan sempatlah I kirimkan basikal idaman pada kawan-kawan yang masih berada di Adelaide nanti.
 

No comments:

Post a Comment