Nuffnang Ad

Friday 20 December 2013

Dwight Yorke in KL

Baru-baru ini Dwight Yorke, bekas pemain Man U datang ke Malaysia. We all tak tahu pun kewujudan ini until one of my student bagitahu yang dia menang pertandingan berjumpa dengan Dwight Yorke ni. Dia tak minat bola so dia hadiahkan kepada Danish untuk have a session with him. Terima kasih, terharu sangat-sangat.

One of our dream nak bawa the boys ke Old Trafford untuk menyaksikan perlawanan Manchester United. Insyallah, ada perancangan so mana tahu ada rezeki tahun depan, tapi tahun depan macam tak berapa best nak pergi cos sibuk dengan World Cup di Brazil

Dwight Yorke, juga dikenali dengan The Smilin' Assasin yang satu ketika dulu digeruni oleh pihak lawan sewaktu beliau bermain dengan Manchester United bergandingan dengan Andy Cole dulu. Danish dah pernah berjumpa dengan Andy Cole, tahun 2009 masa tu we all join the All Star Gala Dinner bersama-sama bekas pemain EPL yang datang ke Malaysia.

Hanya 10 orang peserta from 7 - 15 years old sahaja dipilih untuk menjalani private coaching dengan Dwight York ini. Danish antara yang termuda sekali.

 
Banyak skills yang dipelajari disini, antaranya kena sepak bola di dinding untuk memehirkan tendangan. Habislah dinding rumah we all lepas ni, sedangkan tak pergi private coaching pun habis satu rumah depa dok sepak bola, inikan pulak nak join private coaching, bertabahlah Mommy yer.


 Antara peserta yang mengambil bahagian di dalam acara ini anjuran TM Malaysia

Setiap yang hadir dapat goodies bag from TM, seronoklah Ryan cos dapat sama macam Danish dapat.

As always, sesi menandatangani jersey, buku serta bola

Makanan juga disediakan, nasi beriani, ayam bakar tikka yang sangat sedap serta dhal dan juga rendang daging. Thumbs up to the organizer !

 Special signature to the boys, lepas ni framekan

My Manchester United biggest fans !!!!

4 comments:

  1. best la danish... mesti termimpi2 pas ni...hheee tak kenal pun sapa player ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. msredcheesecake
      hahahah, tak pastilah mimpi ke tak

      Delete
  2. wow..bestnye..saya pun biggest fan Man.United :) sejak dari kecik smpai skrg mmg forever Man.United :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh yer ke Anna, hmm Kak Gina pun sama juga, tapi taklah sampai tahan die hard fan. My husband yer, anything abou MU

      Delete