Nuffnang Ad

Friday 6 December 2013

Melawat office Daddy

Baru-baru ni Danish and Ryan ada sessi interview dengan one of the school yang we all dah short listed kan untuk tahun depan. So, lepas sessi interview selesai, we all semua lepak office Daddy Jack kejap cos sementara menunggu end of office hour.

 
Lepak office Daddy tenang sikit sambil terasa berada di Galeri Seni aje dah, penuh dengan lukisan-lukisan from his students yang cantik-cantik. 

Adoiii, giannya nak melukis balik, macam memanggil pulak nak ke kedai art sekitar Shah Alam untuk membeli canvas, oil colour, pastel ataupun pencil colour. Soon, ya

I hope that Danish and Ryan dapat mengapresiasikan seni sebagaimana mak dan juga ayahnya. To Daddy Jack yang mengajar bakal-bakal cikgu seni di sekolah sedih bila subjeck seni dipinggirkan di sekolah padahal seni itu salah satu menyumbangnya creativity anak-anak untuk mencipta sesuatu.

“Imagination is the beginning of creation. You imagine what you desire, you will what you imagine, and at last, you create what you will” – George Bernard Shaw

Semenjak dah masuk sekolah sementara ni, kemana pergi nak kena bawa pen dan buku, sebabnya nak menulis tak kira masa.

One of the stone art yang dibuat oleh students. Cool, kan. Tak sangka batu sungai yang selama ini kita dok tengok kat sungai  boleh menghasilkan satu ciptaan seni yang sangat comel.
 

2 comments:

  1. batu sungai tu nampak menarik! tak sngka bleh jdi ukiran yg ohsemmm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah tu la kan, tak sangka students boleh jadikan baru sungai secantik mcm tu

      Delete