Nuffnang Ad

Monday 20 January 2014

Mewahnya perkahwinan zaman sekarang ni

We all berkesempatan ke kenduri kahwin tak tak dirancang. Inlaws yang ajak pergi sebab mereka tak tahu jalan, so dah alang-alang we all tak ada buat apa-apa so ikut ajelah. Kenduri sekitar area Kota Damansara.

Wedding yang bertemakan hijau, tak ada pelamin pun just meja makan beradab aje. Dewan pun agak kecil if nak letakkan juga pelamin tu. Buffet table pun kena letak dus supaya tak sesak sangat, dan membiarkan tetamu kelaparan bila beratur terlalu lama.

Makanan utama penganting dah tentulah nasi beriyani, tapi kenduri kali ini siap sediakan nasi putih, ikan masin, masak lemak ikan masin dan juga sambal belacan. Satu kelainan sikitlah so orang boleh pilihan banyak pilihan nasi dan juga lauk pauk.

Banyak juga benda baru yang we all perhatikan di kenduri ini, antaranya ada gerai aiskrim ni. Tuan rumah sediakan khas untuk para tetamunya.

Si kerinting ni apalagi, dok berulang aliklah ambik ice cream percuma tu sampai suruh stop sebab makan ice cream ja, tak nak makan nasi.

Then ada pulak candy buffet table, phuhhh sangat menggoda semua candy dan juga manisan disitu. Ada chocolate fondant, pelbagai jenis cuppies serta gula-gula.

Jenuh la nak buat pilihan mana satu yang nak makan dulu

Gerai cendol pun ada juga, mmg mewah betul majlis perkahwinan ini dengan makanan

Sebelum pengantin datang, sempatlah the boys ni bergambar di Photo Booth station disini

Selamat Pengantin Baru buat pasangan pengantin ini, semoga kekal ke akhir hayat, dan mendapat anak yang soleh dan soleheh.
 

2 comments: