Nuffnang Ad

Thursday 2 January 2014

Roberto Cavalli is here

Teringat-ingat kenangan bershopping masa di Adelaide dulu, the boys sukalah bila ke Target atau BigW sebab mereka boleh pilih baju yang mereka nak.

Baju licensed products memang sangat murah, kalau musim Toys Stories banyaklah Tshirt yang dikeluarkan, harga pun sangat murah. Ni tak lama lagi LEGO the Movie akan keluar and I boleh bayangkan betapa banyaklah tshirt dan merchandise LEGO akan dikeluarkan di sana. Daddy Jack macam pernah bagi hint dulu, nak pergi sana time LEGO the Movie keluar..ehem, ehem...

Dulu MAC pernah dijual di Target, pastu bila I datang melawat, asyik nampak kosong aje raknya. Rupanya pagi letak, selang 20 minit habis dijual mcm goreng pisang panas. Patutlah rak cepat kosong.

Target pun sempatlah juga buat keluarkan Roberto Cavalli collection, ada shoes and also some apparel yang sangat-sangat cantik. I sempat sambar kasut serta 3 pasang blouse yang sesuai untuk dipakai di Malaysia.

Kasut yang tinggal pun dah tak banyak pilihan, ada tu saiz pun dah sikit aje.

Mujurlah flat ballerina ni aje yang muat di kaki. Yang lain-lain ada yang besar gedabak serta tak begitu cantik patternnya. Ini pun beli, terus simpan dalam garage, belum pakai pun lagi. Tunggu kita buka kotak, then masa tu baru tahu berapa banyaklah kasut, baju dan handbag yang entah bila dibeli then terus simpan dalam kotak. Kalau rasa tak berkenan nak kena jual lelong la jawabnya.

 

2 comments:

  1. jual lelong je kak..harga berpatutan eh..hehehee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha, banyak benda nak kena lelong ni Anna

      Delete