Nuffnang Ad

Wednesday 7 October 2015

Magnum Sensation in White

Khamis lepas, I berpeluang untuk menhadiri satu majlis pelancaran ice cream baru di pasaran, Magnum White Almond di Hilton Hotel, KL. I sampai agak lewat sedikit, mujur majlis pun belum bermula. Masuk aje Main Ballroom, terserlah konsep tema majlis malam itu...WHITE, CLASSY AND CHIC. I really love the deco.

So, masuk dalam, rileks kejap then the waiter start to serve the foods although finger foods tapi sedapnya ya amat.

Bumped into Illy Ariffin, mom blogger yang dikenali masa tugasan Mamee Lontong bulan puasa yang lepas, not only her ada lah juga beberapa kawan bloggers yang lain. So masing-masing memainkan peranan dengan berlegar-legar di sekitar hall demi tugasan yang menanti.

This is the most happening place...The Ice Cream Bar. Rasa nak pengsan tengok the bar, and lupa pulak diet seketika demi ice cream Magnum ini.

 Ohhh, see. Terliur kan tengok gambar cos terbayang-bayang perasaan nampak ice cream tu.

Hhohohohohoho, ni lagi best. Beberapa ice box juga diletakkan di dalam hall untuk para hadirin mencuba sendiri Magnum White Almond ini tanpa hadnya.


Majlis dimulakan dengan pengacara majlis malam itu, Stephanie Chai yang begitu cantik dan anggun dengan pakaian serba putihnya. 

Seterusnya acara diteruskan dengan ucapan from Chairman of Unilever (Malaysia) Holdings Sdn Bhd, Mr Rakesh Mohan dan seterusnya merasmikan melancarkan Magnum White Almond.

Majlis pelancaran disambung dengan persembahan aeriel dancers yang menarik perhatian ramai. Gerun kejap melihat kelembutan badan-badan penari meliuk-liuk pada kain yang tergantung, kalau I, mau gayat dibuatnya.

Di majlis ini juga selain daripada hidangan makan dan minuman juga disediakan beauty corner yang menyediakan manicure and pedicure serta temporary white tattoo untuk para jemputan. I tak berkesempatan nak melawat ke sini cos sibuk memakan ice-cream dan mencuba makanan yang dihidangkan.

Ramai celebrities and VIPs yang diundang antara yang I perasan ada Ning Baizura, Tasha Shila serta Azrinaz Mazhar Hakim. Mereka begitu anggun berpakain serba putih dan looks very classy and chic, memang sesuai dengan tema malam itu.


The party kicked off dengan persembahan daripada DJ Joey G dan menghidupkan party malam itu dengan persembahannya.

Magnum White Almond Ice Cream...smooth and creamy Vanilla ice cream covered in a thick layer of cracking Belgian white chocolate with almond pieces. Bila makan, memang kena terpejam-pejam mata menghayati kesedapannya. 



Setiap hadirin diberikan goodies pack yang sangat menarik, satu kotak Magnum White Almond dan juga pendrive comel berbentuk ice cream beserta lanyard. Wah, seronok la makan ice cream Magnum sambil membuat kerja-kerja design and then save dalam pendrive hadiah dari Magnum juga. Satu kombinasi yang sangat best. Terima kasih, Magnum White Almond !

Seriously ice cream ini memang perlu dicuba. I even stock up my fridge with a box of Magnum White Almond yang boleh didapati beli di beberapa pasaraya utama, hypermarket,  any convenience stores, or even petrol marts. Ianya boleh didapati dengan harga RM4.50 per stick or anda boleh membeli secara multipack for RM13.50 sahaja.

Untuk beberapa info menarik, kita boleh layari

"Keep calm and eat Magnum White Almond Ice Cream"


2 comments:

  1. amboiii...kemain lawa Gina pegi event ye? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihihihi, sesekali Is, itupun malu jugaklah

      Delete