Nuffnang Ad

Thursday 11 May 2017

Travelling kits

Tahun ni team bola Danish di FCKL U12 begitu bersemangat dalam apa jua segi pun, dari menyediakan makanan, support dan juga tahun ini we all siap buat tshirt team sendiri lagi. We all pun buat extra tshirt semata-mata support Danish.

So, setiap kali ada tournament, we all akan pakai Tshirt ni la, bagi moral support pada Danish dan juga teammates yang lain.

Ingatkan dah habis game dah, rupanya ada lagi, knock out stage pula yang akan dibuat selepas our tournament di Singapore. Haishhhh, berpanas lagi di padang la jawabnya.

Lepas habis game, we all berparty la tepi swimming pool. Walaupun panas ya ampun tapi diharung jua. Bagi la bebudak ni swimming and fooling around selepas habis game.

Makanan pun simple aje, beli KFC then some parents bawa potluck masing-masing then makan sama-sama sambil bersembang.

Satomi as a host for this event yang dibuat di rumahnya area Mont Kiara. So dia prepared macam-macam untuk we all semua.

Selain dari just get together moments for us, we all parents ni adalah buat some token for the players. We all collect duit from each parents, then kita buatkan satu travelling kits untuk mereka ni. So, bila pergi away game, pakai la baju yang sama semua satu team, nampak la seragam semua kan.

Juliana as a spokeperson for FCKL U12 team merangkap Presiden Persatuan Ibubapa juga memberikan kata-kata semangat untuk the players semua.

The coach, Coach Azizi juga memberikan semangat dan kata-kata kepada ibubapa diatas support yang kuat dan juga komitmen para pemain untuk terus bermain sehabis yang baik.


We are The Class of 2017 FCKL U12

No comments:

Post a Comment