Nuffnang Ad

Wednesday 16 August 2017

Open house 2

Tahun ni tak ngajak ramai-ramai sangat pun bagi chance kawan-kawan Ayah dan Ibu datang aje. I cuma ajak officemate dan juga cikgu sekolah anak-anak ajelah.

Kartun yang diinspirasikan daripada watak kami sekeluarga, Keluarga  Mak Minah.

Ada kawan-kawan yang memang sentiada akan datang bila we all jemput. Tak kisahlah duduk kauh atau dekat. Seronok dapat berkumpul ramai-ramai.

Tahun lepas untuk kanak-kanak we all jemput orang untuk buat art activity, tapi tahun ni we all siap ajak Ultraman untuk menghiburkan kanak-kanak. Bukan aje kanak-kanak, rupanya ada jugak orang dewasa yang berminat nak bergambar dengan Ultraman ni.

My ex student form Unisel day. Salah seorang student yang suka menceriakan suasana dengan keletahnya tu. Until now, masih tetap contact dan bertanya khabar.

Geng bapak-bapak pun tak ketinggalan sama nak bergambar. Minat dari kecil katanya. Ye la, zaman channel TV ada berapa aje, siri Ultraman la yang selalu ditunggu lepas balik sekolah tu.

Team bola FCKL pun ada datang juga, sempat jemput sebahagian aje cos yang lain ada yang pergi holiday lagi.

Me and my new boss, berkarisma orangnya dan sangat komited dengan kerja.

Bersama rakan sekerja


Setelah sebulan tak berjumpa untuk training, jumpa kat open house ajelah jawabnya. Now, semuanya tengah berperang dengan extra class for UPSR.

My lovely family

My big family, bertungkus lumus menjayakan Majlis Open House tahun ini

My backbone, Ayah dan Ibu, Daddy Jack and the boys.

Malam tu, masing-masing tak larat dah nak masak for dinner, so keluar makan ke Sari Ratu Melawati aje, tapi perut masih kenyang, so makan yang simple aje.

No comments:

Post a Comment