Nuffnang Ad

Sunday 20 August 2017

RSC Tournament

2 minggu lepas, Danish terlibat dengan RSC Tournament setelah agak lama tak beraksi di padang bola, so kali ni bagi chance la pergi. Kasi brush up sikit skills yang ada tu. Hari pertama, I tak pergi cos ada hal di sekolah.

I pergi hari kedua, so FCKL menuju ke semis. Tak disangka-sangka cos ramai juga ahli FCKL yang terlibat dengan UPSR, so memang jarang sangat pergi training weekdays.

Perlawanan bermula jam 830am, cuaca pun agak mendung aje. Kira just nice sangat-sangat.

Ini yang we all tunggu-tunggu, van MILO. Tahun lepas pun ada juga, so kali ni sampai dari awal, so boleh minum sebanyak mana yang kita suka.

Kebetulan ada juga mak-mak yang bawa bekalan nasi lemak, bihun goreng dan macam-macam lagilah. So berpiknik la we all tepi padang tu. Tengahari pula ada yang order pizza for the boys, lagilah seronok semua.

I tak dapat tunggu sampai habis cos ada kerja yang perlu disiapkan. Game for final ditangguhkan sampai pukul 3:30pm so mmg I tak dapat tunggu la. The FCKL boys mendapat tempat ke-3, not so bad after all walaupun tak cukup latihan.

Inipun ada yang tak cukup, masih bercuti atau memang busy dengan study semuanya.

Dah settle semua barulah boleh happy-happy, kalau tak muka masing-masing serius aje.

I miss the other soccermom, masing-masing ada hal sendiri so tak boleh nak lepak-lepak lagi. Tunggu habis UPSR dan PSRA la semuanya kembali sediakala semua. Tak sabar nak lepak mamak lepas training semuanya.

Now, semua dah kembali balik mengadap buku cos UPSR ada lebih kurang 2 minggu dari sekarang.

Para ayah pun sama-sama juga turut memberikan sokongan buat para pemain. What I like about team FCKL ni, parents pun sama-sama all out bila anak-anak ada game. Setiap kali game, semua bersorak and pakat-pakat bawak makanan and refreshments for the boys.

Kita jumpa untuk league yang akan datang, right after UPSR !!!

No comments:

Post a Comment