Nuffnang Ad

Sunday 17 September 2017

Life over the weekend



Kalau hujung minggu, selalunya melibatkan aktivit bermain bola la. Sabtu selalunya melibatkan Ryan aje manakala Ahad selalunya Danish akan ada tournament. Tapi beberapa bulan sebelum UPSR, semua aktiviti bola diberhentikan buat sementara waktu, sebab nak bagi tumpuan pada exam pula. Ni baru 2-3 hari bersambung balik, maklumlah UPSR dah selesai.

Walaupun UPSR dah selesai, tapi masih ada satu ujian lagi dalam masa 2 minggu ini, PSRA pula. Tak apalah, kita bersusah bergelut dengan exam, lepas tu dah boleh berhuha huha dah, kan.

Then, balik singgah potong rambut kejap, dah nampak serabai sangat dah sebab sibuk dengan study.

Pagi Ahad selalunya ada tournament. Selalunya game dalam pukul 10 ataupun 11 so menyinggah la beli kopi dulu di Starbucks.

Balik game memang selalunya akan lapar, and we all para mak pak akan menyinggah dulu lepak-lepak makan lunch di Centrepoint. Situlah tempat lepak kebiasannya, sambil makan nasi daun pisang.

Tapi sekarang, team FCKL U12 dah tak macam dulu lagi, dah berpecah 2 dah so ada yang ke Team A dan ada yang ke Team B, so still berjumpa di padang tapi macam tak semesra macam dulu. Dulu masing-masing support anak-anak U12 tapi sekarang kejap sorag pergi support sana, sorang pergi support sini pulak. Tapi nanti akan berlawan di antara satu sama lain. Masa tu tak tahulah macamana kan, bila mereka berlawan antara satu sama lain.

No comments:

Post a Comment