Nuffnang Ad

Friday 9 October 2009

Rumah Terbuka

Sudah menjadi satu tradisi in my Uni that everytime Raya, each faculty should have their own Rumah Terbuka or maybe Faculty Terbuka. Some of the faculty mengamalkan konsep potluck and ada yang kutip duit and then order from the katering services.

The first faculty yang I attend is Bio Tech. The foods is delicious giler. memang sedap sehingga menjilat jari la.

I really love the sambal goreng, so yummy. Tapi makan tak boleh lebih-lebih, nnt kena marah la.

Nie boleh ambik lebih... fruits

Section kuih raya

Next is Faculty Bio Medic..kat sini pun makan sampai kenyang.

Makan lagi....

Dan makan lagi...aduh ! Macamana nie Tracy..jangan marah I nnt biler next treatment yer. I tak salah, salahkan tuan-tuan rumah yang menjemput I untuk majlis rumah terbuka..heheheheh.

No comments:

Post a Comment