Nuffnang Ad

Saturday 25 February 2012

Marks & Spencer

Aduhhh !!! rindunya nak bershopping di Marks & Spencer. Suka pergi Marks & Spencer sebab ada baju-baju yang sedap dipakai. Kasut pun cantik-cantik juga di sini.

Kalau pergi Marks & Spencer, memang tak sah kalau tak membeli makanan like biskut yang sedap-sedap kat sini. I ilke the chocolate chips while the boys suka yang kids punya biscuits. Sometimes, beli sampai penuh bakul.

Ohh, tengok gambar pun rasa meleleh air liur aje..Marks & Spencer tiada di Adelaide, tak pernah check pulak di Melbourne atau du Sydney. But, ada ura-ura mengatakan yang H&M akan dibuka di Adelaide, itupun okay jugak. Harapnya buka sebelum I balik tahun depan.

Selain food section, I boleh habiskan masa yang lama di beauty counternya. Punyalah banyak the collection range sampaikan tak tahu nak pilih yang mana satu. Suka dengan their Floral Collection, semua bau pun best. Selalunya I guna Lavender and Rose collection tapi China Blue nie lain sikit baunya, rasa macam manis-manis sikit and the smells good too. Hmm, ada sesiapa nak dtg Adelaide, tak..nak kirim lah.

4 comments:

  1. macam sama je kita. akak suka jeans dia..

    ReplyDelete
  2. i suka bau china blue nih.... bau cengini mmg bau bau dlm list i lah..hehehe

    ReplyDelete
  3. weee! i pun pakai china blue nihh! other thann this, i suka iris! wangi.......................

    ReplyDelete