Nuffnang Ad

Sunday 18 May 2014

Hari sukan sekolah buat pertama kalinya

Selesai dah sudah Hari Sukan sekolah Danish. Minggu depan turn hari sukan kindy Ryan pula di tempat yang sama. First time Danish punya sport day di Malaysia ni, so tak samalah suasananya mcm di East Torrens dulu. Siap ada perarakan setiap rumah serta formation juga.

Danish berada di rumah merah. Untuk tahun 1-3 acara yang dipertandingkan adalah acara sukaneka aje. For year 2 baru acara padang so tunggu tahun depanlah yer Danish untuk acara larian.

Dah dekat seminggu practice untuk acara sukaneka ni so tak sabar nak tunggu hari sukan yang sebenarnya.



Acara yang Danish masuk adalah lari sambil membawa botol air dalam dulang. Mula-mula tu dah leading dah tapi disebabkan ada seorang kawan satu team yang asyik menjatuhkan botol tu so jatuh pada tempat ke-4. Okaylah tu, still dapat medal jugak.

Ini yang ditunggu-tunggu...van MILO percuma. Ramai juga yang berbaris untuk mendapatkan air milo sedap ni. Entah la kenapa air milo dari van ini akan sentiasa sedap since dari zaman I sekolah lagi, rasanya tak sama macam yang dalam kotak punya.

Kerinting pun sama sibuknya sampai berdiri sebelah dengan MC. Puaslah we all cari kat padang tu, sekali ternampak dah terselit berdiri sebelah tuan MC tu.

 Sesi penyampaian pingat untuk acara yang Danish masuk.


Well done, Danish. Tunggu tahun depan pula kita masuk acara berlari la yer

No comments:

Post a Comment