Nuffnang Ad

Monday 2 June 2014

My Sabtuday

As usual, setiap hari Sabtu dan Ahad, menggalas tugas sebagai seorang soccermom. Hari Sabtu adalah hari untuk kerinting. Pagi Sabtu dalam pukul 8am dah start keluar rumah menuju ke area PJ cos Ryan main indoor at his age ni. Kadang kalau terawal, sempat la breakfast dulu, kalau dah terlambat, makan dalam kereta ajelah.

The usual place, Allrounders telah ditutup so kena berpindah ke tempat baru di Seksyen 13 tapi tempat tu banyak nyamuk, dah buat komplen pada pihak Goal Academy dan akan bertukar ke tempat lain pula.

Lepas bola, terpaksa ikut Daddy Jack balik office pulak cos dia ada kelas PJJ, mengajar cikgu-cikgu yang menyambung pelajaran. Nak tak nak, kenalah berada dalam kelas tu bersama-sama.

Antara hasil karja students from Art Education. I pun lama sangat dah tak melukis, semua bahan ada tapi mood malas tu sentiasa ada.

Sempat la jugak main buat Maths sama-sama sementara tunggu Daddy habis lecture.

Sama-sama join activity melukis untuk cikgu-cikgu

Lama tak makan dekat Cafe di Uni Daddy, sedap juga masakannya. So kerinting pun dah lapar sebab menunggu. Hajat di hati nak makan nasi, ayam goreng dan kuah asam pedas tapi tak ada pulak kuahnya so makan nasi dengan ayam goreng ajelah.

No comments:

Post a Comment