Nuffnang Ad

Tuesday, 18 November 2014

Bersantai

Hujung minggu adalah hari bersantai. Kalau tak keluar ke mana-mana, duduk ajelah dalam rumah sambil membuat aktiviti masing-masing. 

Hujung minggu malas menadap dapur nak masak nasi, makan pizza ajelah. Tak lalau dah yang beli, sesekali buat sendiri macam di Adelaide dulu.

 Our big breakfast, sesekali la kan tak breakfast nasi lemak ataupun roti canai.

Ini budak stress sebabnya tak boleh nak sebut R, sebaliknya jadi Argh, Argh..tak macam Mummy dan Danish, ikut Daddy la ni.

Mujurlah konsert graduation sekolah nanti bila kena recite doa tak banyak huruf R yang perlu ditekankan, kalau tak jenuh la awak kena menekankan huruf R awak tu.

Beberapa hari lagi dah nak habis Montessori dah, tahun depan dah masuk sekolah rendah pulak. Cepatnya masa berlalu....dan I semakin tua.
 

6 comments:

  1. awww!! tua tua jangan sebut.. nanti automatik bertambah wrinkle2 kat dahi,.. hihihiihi..joking.. tempting tengok pizza tuu.. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah, mmg dah tua pun, nak buat lagu mana kan

      Delete
  2. askum.
    dulu kite pon pelat R.. ustazah pesan, hari2 bgn tdoo sebut R, ra(jawi). lama2 skang da xpelat da. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah sekarang pun dok practice Ryan sebut R setiap pagi

      Delete
  3. keje kt unisel lagi ke wak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, dah resign September lepas dah

      Delete