Nuffnang Ad

Tuesday 19 July 2016

IKEA sekali lagi

Jom la kita membawa diri ke IKEA, manalah tahu dapat membeli barang-barang yang diidamkan selama ini. Dah lama aimed certain barang, so harap dapatlah membelinya time sale ni.


Belum apa-apa semua nak pekena meatballs dulu, maklumlah time puasa jarang dapat berbuka di IKEA ni, malas nak bersesak-sesak dengan orang ramai so kita tahankan ajelah nafsu nak berbuka dengan meatball so lepas raya, balun la semua macam biasa.

If rumah macam di Adelaide dulu, best ada backyard so bolehlah ada tempat berehat macam ni. sambil lepak-lepak bila petang, makan cekodok dan air teh o panas, memang best.

Lorong berhantu. Selalu akan lama kat sini untuk mencari barang yang nak tiada di bahagain showroom sebab agak besar sikit.


Semua masih dalam mood raya lagi, so deko raya pun masih ada lagi. Manalah tahu ada yang dah kering idea mendeko rumah untuk menyambut tetamu yang datang berkunjung, kan bolehlah jenguk IKEA untuk dapatkan idea yang simple.

3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Meatball dan chic wing tu memang menu wajib kalau ke sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, menu wajib buat semua orang rasanya jika berkunjung ke IKEA ni, kan

      Delete