Nuffnang Ad

Friday 22 May 2009

Bas Sekolah

Aku kan cuti due hari Rabu dan Khamis, so Rabu tu dah berjalan seharian and Semalam ku pikir nak rehat-rehat ajelah. Daddy Jack pun sampai KL awaldalam kul 1 so kang bising pulak die tgk aku tak ader kat umah.
So, pagi-pagi semalam siapkan Danish nak gi sekolah..prepared the breakfast and makan dululah sebelum pegi sekolah. Nie la timenya aku nak siapkan die, kalau tak just maid aje yang tolong.

Lepas makan, nak siap-siap pulak gi sekolah..pakai kasut sendiri yer. Dh pandai dah anak aku nie. Ingat lagi masa kecik-kecik mmg tak boleh langsung nak berenggang ngan mak die. Mungkin sebab dah pegi sekolah, ramai kawan then rasa happy aje kat sekolah, tu yang boleh berdikari sikit.

Pose jap sebelum gi sekolah..pagi pegi sekolah, Ibu yang akan tolong hantarkan. At first aku ingat nak kuar jugaklah walaupun sekejap, tapi entahlah rasa mcm nak tggu sampai Danish nie balik sekolah.

Bila balik, die akan balik ngan van@bas sekolah...itupun die terkejut tgk aku masih ada waktu die balik sekolah. Sampai terjunlah tanggan bas tu cos nak lari kat aku. Rasa sebak beb bila tgk anak bila dah start masuk sekolah nie. Is it the feeling ker yer bila anak mula masuk sekolah ?

No comments:

Post a Comment