Nuffnang Ad

Tuesday 19 May 2009

Harijadi

Last Saturday, we all ada invitation to birthday party for my sister in law's son. Anak die, Alif sebaya ngan Ryan cuma Alif nie bulan May and Ryan is October. Birthday party nie buat kat Bangi bersebelahan ngan Kompleks PKNS....wah...Bangi dah berubah la..dulu masa aku keje kat sini, McD cuma ada satu aje kat Warta tu.


We all sampai agak awal jugaklah...tetamu pun tak ramai yang datang lagi so layankan gambar Ryan dulu la yer.





Actually nie lah first time we all bawak Ryan keluar jalan-jalan..2 minggu lepas die tak brapa sihat cos demam+batuk+selsema. Ibu cakap nak beralih bulan and also gigi dah dua batang tumbuh.

The food..aku cakap ngan Daddy Jack, lepas nie kita jangan makan McD selama sebulan cos makanan mmg banyak.

Nie lah my new maid..Rika..baru keje ngan aku tak sampai 2 minggu. Kecik aje orangnya. Buat keje pun okay aje. Dah pernah keje kat Kuantan sebelum nie selama 2 tahun, so aku tak payah ajar banyak-banyak sgt la. So far, die cuma tgkkan Ryan and Danish ajelah cos yang lain-lain tu maid Ibu, Nor yang tolong buatkan. Aku cuma bagi upah ajelah kat Nor tu.

Rika and Nor..aku angkut jugak si Nor nie cos kat rumah tak ada org, and aku malas nak suruh Nor masak..so makan McD sepuas-puasnya.

Danish and his cousin..Aliya. She the eldest dalam family akak ipar aku nie and jugak cucu sulung belan inlaws.

The birthday cake...Ben 10 from Secret Recipe
Alif Haikal..anak ketiga akak ipar aku and the only son in the family

One happy family...Happy 1st Birthday, Alif

No comments:

Post a Comment