Nuffnang Ad

Friday 22 May 2009

Ixora

Well, my day on Wednesday tak habis lagi..mmg puas aku berjalan tau. Lepas balik dari KLCC, kawan aku Bil pulak nak jumpa. Aku kalau cuti, mmg roger-roger ngan die nie.BFF aku tau, dah 6 tahun we all kawan. Tak lama pun jumpa die cos Ibu called nak suruh temankan gi jumpa supplier kad kahwin.

Ibu tak tahu kat mana tempat nie tu la psl Ibu ajak aku temankan die. Aku niekan GPS...hahahh. Tempatnya mmg jauhlah..kat Lembah Jaya nun, kira berdekatan ngan Bukit Belacan la. Ixora nama tempat yang we all nak terjah nie.

Sebelum nie, tempat die kat Taman Dato Ahmad Razali tu tapi entah kenapa la die gi pindah kat ceruk, aku pun tak tahu..business strategy la gamaknya. Masa adik aku Abby kahwin dulu pun pki company yang sama cuma masa aku kahwin, our card design sendiri la..maklumlah graphic designer kan.

Nie la kad kahwin pilihan Ayah..bukan pilihan pengantin..kalau pengantin yang pilih, bermaksud pengantin yang kena bayar..hahahahaha.

My job adalah untuk memastikan all the spelling and typing tak ada kesalahan..kira mcm proof read la nie sebelum dihantar untuk print.

Lepas settle bab kad kahwin, perut masing-masing pun dah lapar so mengular la mencarik tempat makan. Ibu tanya aku nak gi makan kat mana...tanya Ibu nak tak cuba PappaRich kat Seri Rampai tu ? Ibu no hal cos aku yang tolong bayarkan...heheheh.

Actually PappaRich nie baru bukak kat area Seri Rampai..lebih kurang mcm OldTown tapi aku rasa better than OldTown. Banyak makanan kat sini dan pilhan air pun banyak.

Ibu yang begitu gigih nak buat pilihan..ye la banyak sgt pilihannya..last-last Ibu pilih Kuey Tiow Goreng aje..ala bu, pilih itu aje....

Side order is Roti Kukus..mmg marveles la, wa cakap lu

Aku pun makan Kuey Tiow jugak tapi sup with steamed chicken.

Both our drinks...cincau and soya cincau

No comments:

Post a Comment